به باور بنده کارآمدی روابط عمومی به عنوان سخنگوی سازمان و مشاور بالاترین مقام دستگاه اجرایی در گرو ایجاد رابطه همزمان بین درون و بیرون سازمان است.
احترام به افکار عمومی و پاسخگویی به موقع، رصد مرتب نگاه مردم و کارکنان در برابر تصمیمات مسئولان و ارتقاء اتحاد و تعصب سازمانی در زمان بروز مشکلات و تنگناهای شرکت از شاخصهای عملکردی یک روابط عمومی فعال و موثر است.
روابط عمومی، تنظیمکننده ارتباطات بین مدیران، کارکنان و مردم است، پس باید اعتماد این سه ضلع را جلب کند تا بتواند حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی که با آن سروکار دارند باشد. در واقع نقش روابط عمومی، تلاشی آگاهانه و قانونی به منظور تفاهم و استمرار اعتماد و شناخت متقابل با بکارگیری رسانههای جدید اجتماعی و عبور از شیوههای سنتی و کلیشهای از طریق مطلع کردن و خبر دادن، ترغیب، تشویق و ترویج با انجام تحقیقات اجتماعی، افکارسنجی و هماهنگی کلیه عوامل برای خوشنامی سازمان در دورههای مختلف مدیریتی است.
امیدوارم همکاران ارجمند روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران با رهیافتهای نوین و بهرهگیری از سرمایه عظیم اعتماد مسئولان و کارکنان، روزبهروز در جهت پویایی و موفقیت صنعت نفت دریایی کشور گام بردارند.
علیرضا سلمانزاده
مدیرعامل
ضمایم خبر : ضمایم خبر :
نام و نام خانوادگی *
متن نظر *
ارسال نظر
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بعد از مسجد بلال صدا و سیما، نرسیده به تقاطع بزرگراه شهید مدرس (پارکوی)، خیابان تورج، خیابان خاکزاد، شماره 12